Sunday 11 December 2011

~SaRaPan ohh SaRaPaN~

Bismillahhirrahmannirrahim...

Arini nak cite pasal sarapan@bekfes..
Saya ni punye la susah adelah org yg paling ssh nak amek bekes dulu..
Terutama skali bila ade kat kampus la kan..
Kalau kat umah celik2 mate dah ade bau harum semerbak..hehehe

Dahla saya ni mmg malas nak mencarik makanan pagi2 hari nih..
Pastu saya nih jenis yg cepat sgt bosan nyer..
Arini try roti sapu mentega ngn kaya, xabis lg kaya nak peanut butter lak, pastu xabis lg roti tuh dh teringin ceral dgn susu lak..."-_-

Tapi Alhamdulillah, syukur sgt pada Allah saya dijumpekan dgn HERBALIFE nih..
Sejak jumpa Herbalife ni saya xpenah skip saya punye sarapan pagi..
Kadang2 kalau balik kampung ade jugak skip sarapan dengan shake herbalife tapi still mesti amek jugak sarapan erk..
Sekarang semua family member saya dah taw dah kalau sarapan xyah panggil saya sebab pagi2 dah dgr saya 'gedegung-gedegang'  kat dapur buat shake..hehehe
Siap ade yg order skali tuh yg xtahan..:P

Ok, saya ni bukanlah Tuan Doctor @ medical student..
Tapi EVENT telah mengajar saya benda2 nih sume..
Ok, sat lg kita cie pasal event plak yer..

Sebenarnye benda2 nie sume scientifically proven..
Bukan saya yang reka2 yer, tapi semua nih hasil kajian daripada Doctor2 yang mempunyai akal yg bijaksana yg dianugerahkan oleh Allah untuk membuat kajian dan kemudian digunakan untuk manfaat kita semua..
MasyaAllah Maha Suci Allah kan..

Salah sorg daripada Doctor siap menang Noble Prize Award in Medicine lagi..
So, kalau orang yang begitu hebat Allah pinjamkan untuk kita..
Janganlah kita sia-siakan yerk..

Meh kita tgk lagi kebaikan produk2 Herbalife..
*mintak maap la yer,kat blog ni korg akan tgk berulang-uang kali psl kebaikan Herbalife..sbb byk sgt kebaikannya so, byklah kebaikan yg nak ditulis kann..=)








So semua, jangan berlengah lagi..
 Cepat2 dapatkan shake anda..
 *Mcm promote sale kat Billion lak..hehehe

Dah tengok kelebihan shake tu kan..
Dan mesti sume tertanya2kan "nape penting sgt protein tu?sejak kecik aku punye makanan ruji karbohidrat jek yg byk, xrugi pape pon?"
Rugi mmg la xrugi inchek2, puan2 dan cik2 semua yer..
Sebab hasilnye adelah semakin bertambah..
Ape yg bertambah?
Mari kite tengok kat bawah nih..



Ok, saya taw korg semua yang baca blog nih bijak2 belaka..
Mesti pandai baca graf dan menganalisis kan..
Korang boleh compare mane satu yang lebih baik..

Oklah yer, ni jek yang saya nak share utk entry kali nih..
Saya share sbb saya sayang kat semua kengkawan saya..
Dan saya taw ramaiiiiiiii sgt student2 kat U ni yang xmengambil sarapan pagi..
Kalau ambik pon sarapan yg tak berkhasiat..
Macam mana nak score n dapat result bagus kalau dalam kuliah2 letih n tersengguk2 kan..

It's your choice yer..
Saya xpaksa dan saya share ni sebab nak menolong jek..
Saya dah dapat rasa kebaikan Herbalife nih..
Dan saya nak semua pon dapat rasa jugak..*wink*

Kalau nak taw lebih lanjut boleh hubungi saya yer..
013-7424472
shasit319@yahoo.com

No comments:

Post a Comment