Tuesday 31 January 2012

Are U Serious??

Bismillahhirrahmannirrahim..

Arini nak cite pasal customer yang tak serious..
Selalu jugak teammate saya mengeluh pasal customer diorang..
Bile saya cite pengalaman saya, baru diorg taw yg bukan diorg sorg jek rasa camtu..
Actly, customer nih mmg byk perangai diorg..

Kadang2 kita jumpa org yang datang kat kita cakap..
"Aku rasa badan aku dh naik la, tolonglah aku aku nak kurus nih..tp aku malas nak nk bersukan dan aku xnak diet2 nih"
Pastu kita pon jadi excited sebab kita dah alami benda yg sama dan share la segala result dan pengalaman yg kita dah lalu dulu kan..
Pas kering air liur nih..jwpn camnih lak yg saya terima..
"Alaa..tp aku ni bgn lambat, pastu nak mandi, mandikan anak, mandikan kucing, mekap, lilit2 tudung dan bla..bla..bla.."
Kalau amek shake yg senang tu pon takmo...
Ermmm..series ke nak turun berat badan??
Pandai2 la sendiri nak idup yer..
Buatlah pape yg rase patut..Semoga berjaya..=P

The point is..
COACH SEBAIK MANA PON XKAN MAMPU BANTU KALAU DIRI SENDIRI TAK BERSEDIA MELAKUKAN PERUBAHAN

Dan saya slalu cakap dengan diri sendiri n teammate saya..
WE LOOK FOR SERIOUS PEOPLE N WE'LL LOVE TO HELP SERIOUS PEOPLE

Orang-orang yg series ni percaya bahawa setiap KEJAYAAN tu memerlukan USAHA..
NOTHING is FREE

Boleh ke masuk U n nak dapat DEGREE tapi tak masuk kelas dan tak amek exam..mmg xlogik kan??
Orang2 yg series ni pon paham yang setiap perubahan tu memerlukan KOS..
Nak repair kete pon kena beratus2 ni kan plak nak "repair badan"..
Sendiri mau ingat la kan..

Saya selalu berdoa untuk berjumpa dan mendapat pelanggan2 dr kalangan org2 yg series nih..
Pada saya la kan, xperlu pelanggan yang ramai tapi tak series..
Biar ada segelintir kecil yang series ini akan membawa perubahan besar kepada coach2 seperti kami..
Sebab tu Herbalife mengajar kita setiap kali berjumpa dgn org yg ingin menguruskan berat badan atau meningkatkan tahap kesihatan supaya tanya soklan ini dulu..

ARE YOU SERIOUS?

Those Serious People Do Contact Me..=P
Siti Hidayah Abu Talib
shasit319@yahoo.com
0137424472

2 comments:

  1. bagus ima..ct taw ima mmg series sbb tu dpt result spt yg diidamkan..muahaha..skema lak ayat..

    ReplyDelete