Thursday 9 February 2012

Betul ke berkesan?

Bismillahhirrahmannirrahim..

Kebelakangan nie ramai orang yang bertanya betul ke produk nie berkesan walaupun diorg dh tgk byk testimonial..
Sbbnye diorg ni semua pernah menggunakan produk Herbalife tp xdapat result..
Orang2 nie la jugak yang akan menyebarkan negative side of this product..
"Herbalife nie xbagus..saya makan setahun tapi xturun2 pon"
Siap kekdg marah lagi bila org ajak timbang n nak terangkan pasal produk..
Katanye diorg dah berpuluh kali dengar explanation yang sama..
Sebenarnye tujuan saya nak share dgn diorg ni sbb saya kesian kat org2 yg belum jumpe jalan penyelesaian dengan masalah berat badan diorg nih..
THAT's ALL..

Yang herannye kenapa saya, family saya, kwn2 saya dan customer2 saya yang SERIOUS dah dapat hasil yang sangat LUARBIASA..
Tak caye?
Meh kita tgk dulu sebahagian testimonial nih..

My senior in USM ni dah turun 10kg dalam masa hanya 3 bulan..Luarbiasa kan?

Izma pulak pernah guna produk Herbalife sebelum ni tp xde result coz xde coach yg follow up dia but dia masih nak try skali lagi n dia turun 3.2kg dalam masa 3 minggu n total lost 9kg dlm 2 bulan setgh..

Puga ni pulak 1 of my earliest customer..sekarang ni total dia turun 8.7kg..n she really shape up a lot..'buckling' di perut tu pon dah xde dah sekarang..=)

Ni pulak 1-1nye customer lelaki yg bagi gambar dia di publish (customer lelaki saya semua pemalu okey..hehehe)..Salleh turun sebanyak 10kg dlm masa 2bulan setgh..amazing..

Apela guna cite psl org byk2 kalau xde testimonial sendiri kan..dis is my own pic..saya trn total 7kg sekarang nih n shape up area tummy n thigh a lot (15cm in just 2months)..*pheww*
Ok, dah tengok testimonial tadi kan?
So, kenapa masih cakap xboleh?
Mengikut pengalaman saya la kan, kebanyakan yang tak dapat hasil ni adalah sebab dia beli daripada pengedar yang tak serious atau diri sendiri yang tak serious.

Kalau diri sendiri tak serious tu susah la nak tolong kan..
Tapi kalau coach yang tak serious tu mmg kesian la kat diorang..
Penah saya jumpa seorang minum herbalife..
Saya mmg akan cepat teruja bila nampk org minum herbalife nie..
So, automatically saya akan tanya result n experience dia..
Tapi sedih sangat masa tu bila dengar dia jawab yang dia tak turun sangat pon walaupun dah makan lbh kurang sebulan..
FYI, dia ni berat 90kg++ yer..
Then dia ckp dia yg kena pergi carik coach dia setiap kali dia rasa nak timbang..
Wuwuwuwu..sedih betul saya rasa bila dgr cmnih..
But, dia kata dia seronok dpt coach cmtu sbb blh dpt discounting n blh byr ansuran lagi..*sigh*

Look, saya dah nampak dah ape effectnye kalu kita sesuke hati bagi discount n ansuran kat org kan..
They will not be serious sbb diorg takde rasa tanggungjawab sbb dpt beli murah kan..

Bukanlah saya dengki tgk orang lain berniaga..
Tapi ini dah keluar daripada etika company..
Tulah masalah nye kalau tak pernah ikut TRAINING..
Taw nak jual jek..

Masalahnya, kalau org beli mcm mana nak terang secara detail pasal produk..
Macam mana nak buat follow up..
Pastu kalau tak dapat hasil salah kan Herbalife..
Dah beli daripada orang yang tak tahu..
Salah siapa sebenarnye..

Kami adalah pengedar Herbalife..
Kami BUKAN JURUJUAL..
Kami adalah COACH yang membantu org lain mendapat hasil sebagaimana yang telah kami peroleh..
Jadi, kepada sesiapa yang nak selesaikan masalah berat badan..
Saya nasihatkan carik COACH..
Produk kita boleh dapat kat mane2..
Nak yang murah pon ada..
BUT, GOOD COACH yang akan memastikan hasil korang dan bukan senang nak dicari..

I'm not GOOD enough tho'..
I can only help u to be like what i already be..
And u will help me to be better..
InsyaALLAH..

Contact me if u r really serious:
Siti Hidayah
0137424472
shasit319@yahoo.com

No comments:

Post a Comment