Wednesday 20 July 2011

Successful stories

Asik cite pasal produk jek kan beberapa entry kebelakangan nih.
Arini nak cite lak pasal produk result. =)

Sesape pon kalau nak try pape produk mesti nak taw keberkesanannya kan.
Kat sini nak cite result yang memang saya dah saksikan di depan mata sendiri.
Kalau nak ikutkan ade 60juta pengguna yang dah berpuas hati dan dengan rela hatinya menghantar sendiri testimonial diorang ke herbalife ofis di sekitar 76 buah negara.

Rasenye entry kali ni tak payah nak tulis panjang².
Orang kata "A Picture is Worth A Thousand Words".
So, let's check it out..

Firstly nak start with my angle la of course.
Dia la produk result pertama yang saya jumpe sebelum saya start dis programme.

1. SYLVIA CHAN
FYI, tu BUKAN anak Sylvia yer. (she said it really tired to always told people about the child status..hehehe)


Sylvia ni stat guna produk sebab masalah jerawat dia yang serius.
Dah banyak beauty salon yang dia pergi sampai ke singapore pun ada gak (sebab masa tu dia kerja kat sana).
Masa kat singapore tu la dia diperkenalkan dengan produk Herbalife.
Target dia masa tu cuma nak hilangkan masalah jerawat dia jek.
Tapi within 2months dia hilangkan 7kg lemak dalam badan dia dan start to shape up.
Selepas 4 bulan pulak masalah jerawat dia dah semakin improve.
Yang lebih menariknya, sakit sembelit, senggugut dan sakit lutut yang dia alami pun telah hilang.
Dan sekarang dia tetap maintain kesihatan dan berat badan ideal selama 4tahun.



2. SALLEH


Salleh ni is my very³ best fren..(*_-)
Dia dah mengambil produk ni starting march.
Maknanye baru 4bulan la.
And amazingly Salleh turun sebanyak 6kg dalam masa 4bulan tuh (from 68kg to 62kg).
Walaupun cuma 6kg tapi tapi dia shape up a lot esp at his tummy area..hihihi
Dari seluar saiz 33 kepada saiz 29.
Dan sekarang dah boleh pakai baju saiz M.
Yang saya salute kat dia sebab dia berjaya mendisiplin kan diri sendiri tanpa ada orang follow up dia.
Actually, Salleh is now study in Japan dan saya hanya follow up melalui skype.
Saya suruh dia beli penimbang dan measuring tape sendiri and fill in form yang saya berikan setiap minggu.
Sekarang ni ada 2kg lagi untuk dia kurangkan sebelum betul mencapai berat idaman nya.
Chaiyok²..U can do it.


Ok, cukup 2 dulu testimonial buat kali.
At least dah boleh nampak yang produk ni bukan sahaja berkesan untuk perempuan tapi untuk lelaki gak kan.
Nanti saya akan cite kan plak pasal kengkawan saya di USM ni yang sama²ambil dengan saya.


So, kepada sesiapa yang berminat nak menjadi seperti mereka kat atas ni jangan malu untuk call saya k.
But I'll only entertain serious people.
Saya tak jual produk ni untuk duit semata-mata.
Yang penting untuk membantu orang menjadi sihat. =)



013-7424472
shasit319@yahoo.com 

No comments:

Post a Comment